Sayfalar

8 Mart 2014 Cumartesi

Maybelline One by one Satin Black

 Selamlar! Ben geri döndüm.
Bir süredir uzaktaydım ve ayrıca nedendir bilmem bloga yazmak için gerekli enerjiyi bir türlü bulamadım o yüzden blogla ilgilenemedim. Affedin beni :)
Ama şu an kullandığım rimelim o kadar güzel ki yazısını yazmasam ayıp olurdu.
Çok fazla yazmaya gerek olmadığı için de onu seçmiş olabilirim. :)



Çok hoş bir coral rengi var dışının. Fırçası da taramak ve dolgunlaştırmak için ideal. Ayrıca çok etkili bir siyah rengi var. Vogu türkiye'nin de dediği gibi " kirpikleri tek tek ayırıp belirginletiriyor ve özel rengiyle çok daha siyah görünmelerini sağlıyor." Kesinlikle haklılar! işte kanıtı.


Kirpiklerimi görebiliyor musunuz? Ben pek emin değilim de!






 Fazla söze ne hacet. (yazar burada üşeniyor :)

Öpüldünüz,xoxo :)

P.s. Türkçe yazmaya bile zor enerji buldum, yani ingilizcesini daha enerjik bir günümde eklerim umarım :)
P.s I barely could write inTurkish so I will add text in English when I'm in a good mode :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder