Sayfalar

10 Mart 2014 Pazartesi

Bitenler-3

Merhaba. Yine ben!
Evde bitenler torbam var ( Evet bazen unutup çöpe atıyorum ya da annemin eline düşüyor ama olsun .) ve bu ay için fazla doldu bende yazısını yazmalıyım dedim :)
Ve işte burada! 
Bakalım neler bitmiş?
1-Compact makyaj temizleme mendilleri
Yorgun günlerimin kurtarıcısı! Kaç paket bitirdiğimi bilmiyorum. Bir sürü stoğum var.
1-Compact make-up removal wipes
Oh, my savior! I don't know how many packes that I used it up! I stocked a lot.

2-Pure flowers cep boy ıslak mendil
Şok marketten alıyorum. Çantamda bulunmasını ve kokusunu çok seviyorum :) Yine bir sürü stoğum var.
2-Pure flowers mini wet wipes
I purchase them from Şok market. I love having in my purse and its smell. I stocked a lot.

3-Lilibe maxi-ped pamuk
Ojelerimi silmek için boyutu harika. Bir diğerini açtım bile.
3-Lilibe maxi-ped cotton
It's so useful to clean my nail-polishes. I opened another one.

4-Anew deneme boy göz krem
Avon ürünlerini nedense sevmiyorum :/
4-Anew sample eye-cream
I dislike Avon products.

5-Yves Rocher - Comme une Evidence sample
Kokusuna aşık oldum! Spreyini aldım en kısa zamanda da kendimi EDTsi ile ödüllendireceğim.
5-Yves Rocher - Comme une Evidence Sample 
I'm in love with its smell! I purchased Spray and going to purchase EDT as a reward to myself ASAP!

6-Otacı kükürtlü sabun
Siviceler için önerilmişti ama pek işe yaramadı. Tekrar almam.
6- Otacı Sulfur Soap Bar
It was advised for acne but didn't work. .Not again...

7-Selesta-life sütlü ballı sabun
Ellerimi çok güzel nemlendirdi :) Tekrar alacağım.
7- Selesta milk and honey soap bar
It moisturized my hands. I'll buy again.

1-Wella Pro Series saç kremi
Bu seriyi çok seviyorum. Saçları ipek gibi oluyor ve kırıklarım uçup gidiyor. (tabii ki iyileşmiyor ama yokmuş gibi duruyor. ) Yalnız tek sorunum şu ki aynı ürün neden marketlerde 10+ lira iken Rossmann'da 4 lira ?
1-Wella Pro Series hair-cream
I really love this product!! It makes my hair like silk and my hair split ends goes away! ( they doesn't recover themselves of course but looks a like.. )

2-Markasını bilmediğim krem 1&2
Her ikisi de Gratis'ten ve ben her ikisini de çok sevdim özellikle vanilyalı olan kokusuyla beni büyüledi.
2-Unmarked cream 1&2
I purchased both of them from Gratis and also liked both of them. Especially gray one smells like vanilla and it's great.
3-Cecile Roll-on
Sadece kokusundan dolayı alıyorum diyebilirim. Ama yine de bir sürü stokladım.
3-Cecile Roll-on
I can say that I only buy this because of its smell. Still I stocked a lot.
4-Opti-free mini boy solüsyon
Lenslerim ve ben sadece Opti-free markasıyla anlaşabiliyoruz. Bu mini boyda gün içinde ihtiyacımı karşılamak adına birebir.
4-Opti-Free mini
Me and my lenses can get along with Opti-free solution. And this travel size is perfect for carrying
5-Adidas Relax duş jeli
Sevmedim. Sıvı sabun olarak kullanıp bitirdim.
5-Adidas Relax shower-gel
Disliked.  I used it up as soap.
6-Diadermine yüz yıkama kremi
İlk kullandığımda etkisini görmüştüm ama sonradan cildim mi alıştı bilmiyorum. Yine de yüz yıkama jeli olarak bi ikincisini açtım.
6-Diadermine cleansing face-wash cream
It was effective at first but later my skin didn't respond. Still I can use as face-wash cream. And opened another one.
7-Avon saç maskesi
Çekmecemde buldum. Çoktan kurumuş. Zamanında pek bir etkisi olmadığını hatırlıyorum. Yİne de aynı serinin saç spreyini çok sevmiştim.
7-Avon hair mask
I found this in drawer. It has already dried. I can remember it wasn't effective. Still hair spray from same series was good.
8-Gliss Sıvı Saç kremi
Sadece saç taramasına yardımcı olması bile benim için yeterli.Kokusu da bir ayrı güzel.
8-Gliss liquid silk
It's helping to comb my hair and it's enough for me. And smells very well.
9-ISana vücut losyonu
Sevgili babacığım kullandı bitirdi bunu :) Ve sanırım sevdi ki ikincisini aldı.
9-Isana body lotion
My daddy used this up. And obviously he liked and bought a second one.
10-RDL çift fazlı göz makyajı temizleyicisi ve tonik
Minik olanları çok seviyorum :) Temizleyici pek başarılı olmasada tonik iyiydi bence.
10-RDL diphase eye make-up remover and tonic
I really love little things :)  Make-up remover wasn't good but tonic was lovely.
11-Grace Cole duş jeli ve vücut losyonu
Oh La la ! Duş jeli beni pek ilgilendirmese de losyonu! Aşığım !
11-Grace Cole shower-gel and body lotion
Oh la la! I do not care 'bout shower gel but lotion.. I'm in love with it!
12-Cecile Oje &F Flormar oje
Pembe olan kendi kendine kırılmış (!). Diğerini ise kendime TARDIS yapmak için kullandım :)
12-Cecile & Flormar nail polish
Pink one was broken (?) when I saw it. And the other one has used for my own TARDIS. :)

Vay be! Ne çok şey bitmiş. Gelecek sefere görüşürüz :)

Wow. Lots of things! See you next time!

3 yorum:

  1. Ne çok şey bitmiş :) darısı başima :))

    YanıtlaSil
  2. canıımmm blogunua girmeyeli çok uzun zman oldu çokk özürr ama malum kpss :( yaza bol bol yazacağımm öpuyorum çokk

    YanıtlaSil