Sayfalar

9 Ocak 2014 Perşembe

Türkan Şoray Makyajı - (Türkan Şoray Make-up)

Merhabalar! Bugün Youtube makyaj videoları arasında gezinirken "Ünlü makyajı" tagli bir video gördüm. Açıp baktım ve Türkan Şoray! Bunu kesinlikle ben de yapmalıyım dedim ve yaptım!!! Bakalım nasıl olmuş :)

Hello! Today I saw a "Celebrity Make-up". I opened it and it was Türkan Şoray! I said "I should do this one, too." And I did. Let's see how..
















Yeşilçam ve Türkan Şoray varsa takma kirpik de vardır elbette. Ama gördğünüz gibi ben takma konusunda pek başarılı değilim :) 
"Yeşilçam", Türkan Şoray and false lashes... You can't think them separately. But as you can see I'm not good at putting false lashes. 

Türkan Şoray'ın iimza makyajı zaten bu.Gözün içine beyaz kalem ve kirpik altlarına siyah çizgi. Ve bir de göz kapağı çizgisinin belirginleştirilmesi lazım. 
It's Türkan Şoray's special make-up. White pencil for inner eye, Black line for right under the bottom lashes. Also you need to concretize your eyelid line.


Nasıl buldunuz ? Yorum bırakın lütfen :)
Did you like? Comment Below!

4 yorum:

  1. merhaba.rujun numarasi ne acaba ve markasi?rengi çok hos:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Rujum Maybelline Color Sensetionals 745- Wooden Brown - çok hoş bir nude renk, yazısını yakında yazacağım :)

      Sil
  2. blogun tasarımı değişmiş, çok ta güzel olmuşşş :) makyaj da öyle tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet :) Parça parça düzenlemeye çalışıyorum, istediğim ayara getirebileceğim sanırım sonunda :)

      Sil