Sayfalar

18 Ocak 2014 Cumartesi

Rimmel London - Match Perfection


Selamlar!
Bildiğiniz gibi Watsons yılbaşı indirimi pek tatmin edici değildi.
ben yine de denemek istediğim ürünleri beklemeden aldım. Bunlardan biri de Rimmel London - Match Perfection fondötendi. Bir süredir kullanıyorum ve bakalım hakkında neler düşünüyorum :) ?

Hello guys! As you know, Watsons' Christmas Sale wasn't satisfying. 
Still, I purchased something that I would like to try. One of them was Rimmel London - Match Perfection. I've been using this for a while, and let's review it! 


Ürün ne çok sıvı ne de yoğun bir yapısı var. Çok yoğun olmayan ürünler bana pek kapatıcılığa sahipmiş gibi gelmez. Yine de bu beni biraz da olsa yanılttı.

It's not neither liquid nor dense (?). Liquid ones, always make me think  "Oh, no! It's liquid, It's gonna cover nothing! :("" Still, I wasn't quite right about this one.


Gördüğünüz gibi sorunlu bir cildim var. Hele ki bazı dönemlerde cilt rengim kırmızı gibi duruyor !! O yüzden genelde köpükler gibi yoğun kapatıcılığa sahip ürünler kullanıyorum. Bu ise maalesef her daim kullanabileceğim bir ürün değil.
Eklips makyaj süngeri (1. kat ) ve Ecotools fondöten fırçası (2. kat) ile iki kat uyguladım. 
En azından iyi günlerimde kullanabileceğim bir ürün :)
Fiyatı ise 19.99. 

As you can see, I have skin-issues. Especially in some terms, It's like my skin colour is red! So I always use mousses. And this one is not just for me. 
I applied it two coats using "Eklips make-up sponge(1st coat) and Ecotools flat-foundation brush. (2nd coat)". 
At least I can use it in my good days :)
Price is 19.99 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder