Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

R&L Young Colorful Eyes göz farı




Merhaba! Yazılarımı İngilizce yazmayı deneyeceğimi söylemiştim ve işte burada! Ama bu sadece bir deneme yani üstüme gelmeyin  :):)
Hey guys! I said "I'm going to try writing in English and Ta-daa!! But this is testing, so don't judge me! 


 Daha önce R&L young markasından hiç bir far almamıştım. Rujlarını gerçekten çok sevmeme rağmen farların testerdan bile denememiştim. İndirimde bu palete rastlayınca hemen aldım. 
I didn't bougt any shadow from R&L Young before. I really love their lipstick but I didn't try their shadows even from tester!. I came across this little, cute palette on sale and I purchased it!


Değişik renk kombinasyonlarına sahip ayrıca. Ben bunları seçtim çünkü günlük makyajımda hafif doğal dumanlı makyajı seviyorum. 
It has many different colour combines, I chose them because I like nudish-smokey eyes in my everday makeup. 



Gördüğünüz gibi pigmentasyonu pek iyi değil. Siyah gri gibi, Gri maviye çalıyor. Çok ilginç! Ama gülkurusu rengine bittim. Bu rengi taban olarak uyguladıktan sonra, gözüme bolca siyah göz kalemi sürüyorum  dağıtarak) ve sonuç harika oluyor. Eğer hiç Nurgül Yeşilçay'ın göz makyajını gördüyseniz, sevdiğim tarz tam olarak o işte!
 As you can see, the color payoff sucks. Black is gray, gray is blue. Weirrd! But I loved rose color! I used it as base and apply my black eye-pencil  heavily (blending) and brilliant result. If you see Nurgül Yeşilçay's eye make-up, it's just the way I like.

Ayrıca bir diğer özelliği ise hem ıslak hem de kuru olarak kullanılabilmesi. Ancak ben her farımı o şekilde uyguladığımdan pek ilginç gelmedi bana
Also you can use as wet&dry eyeliner but since I use my every shadow like this, it's not interesting..

Ben indirimden 3 liraya aldım. Bu fiyattan çok fazlasını hak eden bir ürün değil zaten. Yine de alınabilir ama.
I bought 3 Liras on sale. Although it's doesn't worth much more. But you can still consider buying :)

Siz bu ürünü denediniz mi? Yorum bırakın lütfen :)
Have you tried this one? Comment Below!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder