Sayfalar

22 Ocak 2014 Çarşamba

Nurgül Yeşilçay makyajı



Merhaba!

Nurgül Yeşilçay her yönüyle beni kendine daima hayran bırakır. Oyunculuğu, fiziği,güzelliği... Ve bunlardan birisi de makyajı. Özellikle Aşk Kırmızı'daki makyajına bayıldım!

Hello!
I really like Nıurgül Yeşilçay. Her P.A. acting and beauty... Also her make-up. Especially I loved her make-up in Aşk kırmızı movie.


Ve kendimce bir benzerini yaptım. Bakalım nasıl olmuş? :)
And I've made a make-up like it. Let's see how it turned out ... :)












Bolca siyah kalem, Takma kirpik ve kırmızı ruj kullandım :) ==> kırmızı rujum için tık tık!
I used lots of black pencil, false lashes and red lipstick! ==> For my red lipsitck click!


Aynı zamanda altın rengi bir pigment kullanmalısınız, tabii benimki biraz turuncuya kaçtı ama :)
Also you need to use golden pigment, however mine is a little orange :)


P.S. Aşk Kırmızı'yı mutlaka izlemelisiniz!
P.S. You need to watch "Aşk Kırmızı"!


Beğendiniz mi? Yorum bırakın..:)
Did you like it? Comment below... :)


4 yorum:

  1. wooww, gerçekten harika olmuş, çok benzemiş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler :) o zaman hemen bir iade-i ziyaret gerekli :)

    YanıtlaSil