Sayfalar

7 Ocak 2014 Salı

Maybelline Jel Eyeliner vs. Rimmel London Jel Eyeliner

Selamlar! Bugünkü ikinci yazımla karşınızdayım. Size iki farklı jel eyelinerımı tanıtmak istiyorum.
Hey! This is the second article of the day. I will introduce you my two different gel eyeliner.


Rimmel London markalı olanı stand görevlisinin tavsiyesi ile aldım. Amacım Maybelline almaktı ama yoktu, o da bana bunu önerdi. Çok gönüllü olmadığım için bir nevi deneme amaçlı almış oldum. 
The Adviser in the store has advised me Rimmel London. I have been looking for Maybelline NY Gel Eyeliner but it ran out. I wasn't such a volunteer so I bought it to try.

Color Tattoo'yu ise Rossmann alışverişimde aldım. 
I purchased Color Tattoo from Rossmann.


Maybelline Color Tatto'ları ne kadar çok sevdiğimi daha önce şu yazımda anlatmıştım. Ve indirim dönemimde ise hiç bir yerde Maybelline Jel eyeliner bulamadım. Hal böyle olunca ben de bunu aldım. Aslında şüphelerim vardı. Öncelikle elimde daha öncede bulunan tüm Color Tattoo'lar simli olduğu için bunda da bulunabileceğini düşündüm. Oysa ki ben tam bir matlık istiyordum. Benden önce bir arkadaşım aldı bir kaç gün denedi, şüphelerimin yersiz olduğunu görünce ben de aldım. Ve gerçekten çok beğendim.
I told you about how I LOVE Color Tattoo's. During the Christmas Sale, I couldn't find Maybelline Gel Eyeliner. So I purchased this. I had my doubts. My other Color Tattoo's were shiny. SoI thought that this one may have, too. Although I wanted full-opaqueness. 
One of my friend bought this before me. She tried for a couple days. I liked and purchased.


Rimmel London jel eyeliner ise gerçekten tam bir hayal kırıklığı oldu! Asağıda fotoğraflarda göreceksiniz o kadar yağlı ki normal göz kalemi sürsem daha kolay olur. Bu ürün benim açımdan gerçekten çok çok kötü.
But Rimmel London is such a disappointment. As you can see below, it's really oily. For me it's realllyyy TERRIBLE!



Üstteki Maybelline alttaki Rimmel. Gördüğünüz gibi Maybelline Color Tattoo diğer kardeşleri (!) gibi hemen sabitleniyor ve en ufak bir yağlılık ibaresi bile yok. 
Upper one is Maybelline and Bottom one Rimmel. As you can see Color tattoo can be fixed in a short period and not oily at all. 
Ama Rimmel ışıl ışıl. Sürdükten sonra kurumasını ne kadar beklesem de üst göz kapağıma mutlaka bulaşıyor. Sadece "hidden double eyelid" dediğimiz göz kapağının dibine çizgi çizmekte kullanacağım. 
But Rimmel is shining. And it messes up my upper eyelid.
I will use it for only "hiddedn double eyelid".


Rimmel London'ın tek iyi yönü kendiliğinden fırçasının olması. Bu gerçekten dışarıda çok pratik oluyor.
Only good thing about Rimmel London, It has its own eyeliner brush. It really helps you when you're out.


Kalıcılık konusunu da tahmin edersiniz zaten. Color Tattoo diğer çeşitleri gibi uzun süre kalıcılığını korumuyor. Ama yine de gayet iyi. Rimmel ise berbat! Zaten göz kapağıma bulaşa bulaşa gözümde hiç bir şey kalmıyor ki. 
You can guess about Lastingness. Color Tattoo stays for a long time. But Rimmel London sucks!

Fiyatları ise kaliteleri ile hemen hemen aynı. Rimmel London -> 16.99
Maybelline -> 16.95 ( İndirimlerde çok daha ucuz oluyor. Ben Rossmann indiriminden 7.95'e aldm.)
Their price is almost equal.
Rimmel London --> 16.99 ( About 7.85$ or 4.79£ )






Bu da flaşlı çekim. Çok açık görünüyor değil mi ?
And this is the one with photoflash. Isn't it obvious ?

Sevgilerimle.. :)
Xoxo:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder