Sayfalar

7 Ocak 2014 Salı

Kozmela.com ALışverişim


Merhaba arkadaşlar. Bugün Ecotools setlerinden biri daha fırça aileme katıldı :) Tabii bu ayrı bir konu benim size bahsetmek istediğim konu Kozmela.com sitesinden yaptığım alışverişten ne kadar memnun kaldığım. 
Hello! One of the Ecotools set has joined to my brush family. But I want to tell you about Kozmela.com...


Ben Ecotools 6'lı göz fırçası setini aldım. Alışverişim böyle bir kutu içinde geldi. Gayet sağlamdı. Zaten zarar görebilecek parçalar da yok içinde :)
I pırchased "Six piece essential eye set". They delivered it in this box. It's really safe although there is not any glass, liquid etc. in it.




Alışverişimin yanında küçük hediyeler de gönderilmişti.
Also they sent some samples.



Ecotools setim ise bir süredir istediğim ama ne hikmetse Gratis veya Watsons mağazalarında bulamamıştım ben de İleri bir zamanda Rt fırçalarımı almayı düşündüğüm Kozmela.com sitesini bir deneyeyim dedim. Ve gerçekten çok memnun kaldım.
 I've been looking for this set for a while but I couldn't find in Watsons or Gratis. So I tried Kozmela.com ( I'm planning to Buy RT brush from this site also. )

Öncelikle fiyatlar gerçekten çok uygun. Ben seti 30,90'a aldım tabi kargo dahil değil. Ve ödeme seçenekleri de herkese uygun. Kapıda ödeme (Kredi kartı veya Nakit olarak ) , Havale, Kredi kartıyla ödeme. Ben kapıda ödemeyi tercih ettim. Tabii kapıda ödemeyi seçtiğinizde Ekstra 5 TL ödemek zorunda kalıyorsunuz. Tabii Kredi kartı kullanmayan benim için bu büyük bir artı.  
First of all, It's really CHEAP! I purchased this one for only 30.90 (without shipping price) There are a lot of payment options. (credt card or cash payment at door ) Bank-to-banh transfer, online paying. I chose cash payment at the door. But if you choose this method, you will pay 5 TL more. Snce I don't use credit card, it's really an advantage for me.

Hız konusunda da bir numaralar. Pazartesi sabahı sipariş verdim akşam üstü kargolandı. Bu sabah sipariş takip numarası gönderildi ve üç saat önce de elime ulaştı! Vuh! Bu ne hız! 
Also they are fast. I purchased on Monday morning, They shipped in the evening. This morning, they sent me tracking code and I got it three hours ago. Woah! What a speed!

Site ayrıca siparişinizin yanında size 3 adet deneme boy ürün gönderiyor. 
Also they're sending three free samples.

Sonuç olarak hem fırçalarıma kavuştuğum için çok mutlu oldum, hem de bu alışverişten çok memnun kaldım. En kısa zamanda RT fırçaları da bu siteden sipariş edeceğim :)
Finally, I got my brushes (Yay!) and I really liked Kozmela.com. I will buy RT brushes ASAP!

Sevgiler.. :)
XOXO :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder