Sayfalar

21 Ocak 2014 Salı

FOTD

Selam :)
Daha önce size kırmızı ruj aşkımdan söz etmiştim. Aynı şekilde Nude renkleri de seviyorum ama pembelerden pek haz etmiyorum. Tabi bir ton var ki ...
Hey!
I told you about my "red lipstick love" earlier. Also I like nude colours but not pink!  Except one tone...

Rujumuz Rimmel London Kate serisinden "". Çok hoş bir fuşya :) Ve kahverengi gözle de çok iyi uyuyor. 
My lipstick is "Rimmel London - Kate - . Its color is fuchsia.  And matches very well with brown eyes.



Günlük makyajda kullanılabilecek basit ama dikkat çekici bir makyaj bence. 
It's also simple and attractive. And you can use everyday.

Gözlerimde dağıtılmış eyeliner - maskara ikilisi var sadece.
I only used blended eyeliner and mascara.








Ben ok sevdim bu makyajı. Daha sık kullanmayı düşünüyorum :)
I really liked this one and will use it more often.

P.S. Fotoğraf çekerken çok eğlendim :)
P.S. I had a lot of fun while taking pictures.


4 yorum:

  1. çok beğendim canım özellikle kahverengi gözlerinle mükemmel uyum yakalamış eyelinerin sadeliğine bayıldım ailece izliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu tatlı yorum için :)
      Evet her ne kadar günlük hayatta lens kullansam da bu makyaj bana şeffaf lens kullanmayı düşündürttü.
      O zaman tüm aileye benden sevgiler ;)

      Sil
  2. rujun numarası nedir acaba

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil