Sayfalar

13 Ocak 2014 Pazartesi

DIY: Waterproof Make-Up Remover


Selamlar! 
Bugün hava güneşli ve ben bu yüzden çok iyi bir moddayım! :) Ve size çok hoş bir "buluşumdan" bahsetmek istiyorum.  Kendin Yap - Suya dayanıklı makyaj çıkarıcı. 

Hey you! Today is sunny and I'm in a very good mode. And I'd like to tell you about my newest "invention". DIY - Waterproof Make-Up Remover. 


Tam bir mucize! Aman Allahım, yani şimdiye kadar aldığım tüm makyaj çıkarıcıları solladı bile. İçeriğiyse hepimizi memnun edecek  kadar doğal, masum.

It's totally miracle! OMG, Already It's better than all make-up removers that I purchased. Ingredients are enough natural and innocent to make us happy.

Kullandıklarım:
-1/10 Zeytinyağı
-9/10 Saf Su yahut Gül suyu

Ingredients:
-1/10 Olive Oil
-9/10 Purified Water or Rose Water

Zeytinyağı baştan sizi korkutmasın. Yani yağlı bir his bırakacakmış gibi görünüyor ama kesinlikle öyle değil.
Sadece kokusu rahatsız edebilir ve bunun için de ben gül suyu kullandım. Ve sonuç mükemmeliyet!

Don't let the olive oil scare you. I mean It seems like It will leave oily sense but No! 
Just smell can disturb you but I used Rose wateer for this. And Perfection!



Test etmek için eyeliner, bol maskara, siyah göz kalemi, ve çabuk sabitlenen ve kalıcılığı güçlü olan bir krem far kullandım. 
I used eyeliner, mascara, black eye pencil and quick fixing cream eye shadow for testing.


Ve işte görüyorsunuz. Kirpik diplerimde bile en ufak bir iz kalmadı. Ve gözümü oyarcasına hırpalamak zorunda da kalmadım. Yaptığım tek şey hafifçe ovalamak oldu. Açıkçası ben bu kadar iyi bir sonuç beklemiyordum. Aynaya bakınca oldukça şaşırdım. 

And you see. There is nothing, even bottom of my lashes. And I didn't have to  fray out (?) my eye. Al I did was rubbing just a little. I wasn't expecting this much. I was surprised when I looked at the mirror.


Dediğim gibi yağlı bir his de bırakmıyor. Aksine gayet nemlendirilmiş, temiz bir cilt bırakıyor ardında :)

As I said, It doesn't leave a oily finish. Unlikely really moistened, fresh skin is expecting for you. 

Sonuç olarak bir daha dönüp de başka bir temizleyici ye bakmam.

Eventually, I will NEVER purchase another make-up remover again.


Deneyen  olursa mutlaka sonuçlarını görmek istiyorum!
If you try, I'd like to see the results. 

See you!


2 yorum:

  1. Aaa çok enteresanmış bi denemek lazım aslında ama gözümde yağ bezeleri oluştuğundan beri yağlı hiç birşey sürmüyorum gözlerime =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de göz kapaklarım aşırı derecede yağlı ama "çivi çiviyi söker" derler ya bu da aynı şekilde yağını alıyor bir de nemlendiriyor :)

      Sil