Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

Brown Eye Make Up

Selamlar! 

Yılbaşını geçireli 4 gün oldu ve ben bloğuma dönecek enerjiyi ancak toparladım. (Bu arada ilk defa bloğum dedim sanırsam, ne hoş bir duygu o öyle ö.ö :)

Tabii bunda yorgun olmam kadar gün ışığında çekim yapamıyor olmamın da etkisi büyük. Sevmiyorum ben yapay ışığı ama elden ne gelir :( 

Baktım yapacak bir şey yok oturdum kendime ilk iş bir softbox yaptım. Normal ışıkta olmuyor çünkü. Sonra canım lens takmak istemedi (diğer bir deyişle onu tak-çıkar-durula üşendim :D ), zaten ne zamandır kahverengi göz için makyaj fikirleri kafamda dolanıyordu ben de gerçekleştirdim birini hemen!


Kahverengi göze pembe ve kahve tonlarını yakıştırırım ben hep tabii siyahla desteklenmek koşuluyla. İlk olarak kahverengi-kahverengi uyumunu sunuyorum size :)







Nude Tude paletini ne kadar sevdiğimi zaten biliyorsunuzdur. Alalı pek bir zaman olmamasına rağmen bazı farların diplerini görmeye yakınım :) Bu makyajımda da yine benimleydi.

Kullandığım renkler ise ; Taban için Seductive - Gölge için Sleek ve Serious rengisi karıştırdım. 
Üzerine Rimmel London  jel eyeliner uyguladım ve bolca maskara !! ( Golden  Rose - Catwalk )

Sonuçta günlük makyaj için belki biraz yoğun ama çok hoş bir gece makyajı çıktı ortaya :)

Siz beğendiniz mi ??




Dip not: İngilizce başlık atınca yazılarımın İngilizcesini de yazsam mı? fikri düştü aklıma. Siz ne dersiniz ?

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş eminim canlı hali daha da güzelmiştir çünkü malum bu ışıklar göz makyajlarımızın hakkını veremiyor =/ Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, haklısın aynada gördüğüm görüntü çok daha yoğun ve hoş oluyor genelde, kameraya en fazla bu kadar yansıtabiliyorum :)

      Sil