Sayfalar

18 Ocak 2014 Cumartesi

Alix Avien No 232


Yine Ben :)
Takip ediyorsanız görmüşsünüzdür ki ben pek oje paylaşan biri değilim. Ha sürmüyor muyum? KOCAMAN BİR HAYIR! Hem de her gün değiştiriyorum. Ama bilmem fotoğraflarını çekmeyi sevmiyorum. (?)
Bugün bir istisna yaptım ve size favori ojelerimden birini tanıtıyorum.

Me again :)
If you are following me, I usually don't share nail-polish photos. Well, Don't I wear nail-polish? A HUGE NO!! Also I change it almost everyday. But, I don't know, I don't like taking pictures of my hand.
Today, I'm making an exception, and introducing you one of my favorites nail-polishes.


 Flaşlı!
With flash!




Ve mandalina aşkım! :)
And my mandarin love!


Eğer yüksek hit alırsam, devam edeceğim :)
If this one gets a big hit, I'll continue.

2 yorum:

  1. woww çok temiz bir görüntü veriyormuş :)) paylaşmaya devam et lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım :) En kısa zamanda tekrar oje paylaşımı yapacağım :)

      Sil