Sayfalar

21 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı makyajım #2



Merhaba :) Umarım hepiniz güzel bir gün geçirmişsinizdir. 
Bloga yazı yazmak bu aralar bana çok büyük bir keyif veriyor. Belki de yeni yıl geldiği içindir kim bilir :)

Her neyse, kafamda bir kaç yılbaşı makyajı olduğunu söylemiştim bu da onlardan biri. 














Kullandığım malzemeler: Göz makyajım için : Color Tattoo -  On and on bronze rengini eyeliner olarak sürdüm. 
Ruj olarak. Avon Pro Luscious Pout Lip Colour - Spiced Wine rengini sürdüm
Rimelim yine Golden Rose - Cat Walk.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. benim yılbaşında yapmayı düşündüğüm makyaja benziyor canım, çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Geç cevabım için kusura bakma canım, blogger sistemim bazı yorumları sonradan gösteriyor ki bana sürpriz olsun diye :D Ve evet senin makyajını da gördüm zevklerimiz çok benziyor :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil