Sayfalar

15 Aralık 2013 Pazar

Uzun aradan sonra...



Selamlar!! Uzun süredir pek aktif değildim blogta, malum sınav dönemi olunca eve geç geliyorum ve gün ışığında çekemediğim iç de fotoğrafları genelde beğenmiyorum. Bu sebeplerden ötürü yazı yazamadım. Bugün evdeyken çok hoşuma giden bir makyaj yaptım ve sizlerle paylaşmak istedim. 





















Alnımdaki incilerle evin içinde kraliçe gibi gezdiğime bakmayın alnımda şu sıralar çok fazla sivilcelenme var. o nedenle taktım. Neden bilmiyorum ama iki üç aydır bir türlü geçmek bilmedi. Yani Tavsiyelerinize tamamen açığım.



Göz makyajı için
  •  Nude Tude paletinden Seductive, Snobby, Stand-offish ve Serious renklerini kullandım. (for your Beauty açılı far fırçası ile )
  • City Color Eyeliner 
  • Falsies Maskara. 
Cilt makyajımda 
  • Golden Rose Fondöten (Ecotools Flat foundation fırça ile )
  • Sexy Mama Transparan pudra (Oriflame pudra fırçası ile )
  • Hot Mama Allık ( Ecotools allı fırçası ile )
  • Bahama Mama bronzer (Watsons pudra fırçası ile -hafif bir görünüm için- )
Rujum
  • Essence long lasting serisinden Dare to wear rengi



Yorumlarınızı Bekliyorum :)







4 yorum:

  1. çok beğendim gözleri eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğendim göz şeklin zaten çok güzel bu gölgeli makyajlarla nefis bir sonuç ortaya çıkıyor :) çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gölge olmadan zaten far sürdüğüm belli olmuyor zaten (benim göz kapağımla kaşım fazlasıyla yakın da ) Teşekkür ederim :)

      Sil