Sayfalar

17 Aralık 2013 Salı

Pembeleştim :)

 Herkese selamlar :) Umarım hepinizin günü iyi geçiyordur ben "kafa iznindeyim" :) Boş boş oturamadığım için de uzun süredir kullanmadığım makyaj ürünlerini deniyordum. Aralarından iki rengi birbirine çok yakıştırdım ve sizlerle paylaşmak istedim.









Gümüş rengi Color Tatto Eternal silver. O günlk makyaja pek uymuyor ondan dolayı kullanmadım bir süredir. Bugün kullanırken de bayağı sorun yaşadım. Adeta susuzluktan kurumuş toprak gibi çatlamıştı! Buna bayağı şaşırdım. Böyle bir şeyi siz de yaşadınız mı ?
Pembe Rengim ise küçük bir bijuteriden aldığım Almyra pigment. İlk denemem oldu ve gerçekten beğendim. Pigmentasyonu toz fara göre gayet iyi.
Dudaklarımda ALx avien lipgloss var. O da uzun süredir elimde olduğundan numarası yok. (Gerçi nedendir bilnmez etiket sökme gibi bir huyum var ^_^)

Her neyse hepinize sıcacık bir gün diliyorum :)





4 yorum: