Sayfalar

25 Aralık 2013 Çarşamba

Mim: En sevdiğin




Sevgili Makyajın Kimyası blogunun sahibesi Fatma beni mimlemiş. Ona çok teşekkür ediyorum :) Benim için hazırlaması çok keyifli bir yazı oldu.

Gelelim sorularımıza :

1- En sevdiğin renk?

*Siyah ağır bassa da kırmızı da benim için bayağı özel :)

2- En sevdiğin çiçek?

Gelincik :) Şunların güzelliğine baksanıza ama ...



3- En sevdiğin yemek / sebze / içecek?


-En sevdiğim yemek açık ara farkla Mantı. Sebze sanırım mantar ama brokoliye de asla hayır demem :) İçeçek ise elbette ki milli içkimiz Ayran :P

4- En sevdiğim yerli / yabancı şarkı?


Yerli : aynı zamanda en sevdiğim grup olan Duman'ın yeni albümünden "Kolay değildir " şarkısı.  İlk dinlediğimde beni ağlatan bir şarkı. Mutlaka dinlemelisiniz.

Yabancı : The band perry - If I die young

Sözleri çok hoş ve klibi de benim çok hoşuma gidiyor daima.

5-En sevdiğin komedyen?

Kesinlikle ama kesinlikle Ata Demirer. Kendiyle barışık olması ve Ege/ Trakya ağızları beni gerçekten içten güldüren tek komedyen.

6- En sevdiğin kitap?



Grinin elli tonu. Ön yargılı olunabilecek bir kitap ama bence gayet güzeldi :)

7- En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?



Yerli oyuncu Nurgül Yeşilçay. Kadına hayranım, oyunculuğu kendisi makyajı..



Yabancı oyuncu ise Eric Bana. Zaman Yolcusunun Karısı ve Boleyn Kızı filmlerinde oyunculuk konusunda çok beğenmiştim.

8- En sevdiğin yerli / yabancı film?



Yabancı film LOL (Laughing out loud ) . Eğlenceli bir gençlik filmi. Not: Fransız yapımı olan etkileyici ama Amerikan yapımı tipik "Amerikan gençlik filmi"..

Yerli film ise aşık olduğum Aşk Kırmızı!!!!

Nurgül Yeşilçay oynadığından ayrı bir güzel zaten :)

9- En sevdiğin yerli yabancı dizi?

Yabancı Fringe ve Doctor who.
Fringe'de Peter karakterine ise bayılıyorum <3 Fringe sembollerini okumak ise ayrı bir keyif katıyordu diziye.



Yerli dizi ise bitmesine çok üzüldüğüm İşler güçler :(



10- En sevdiğin şehir?

Ankara'dan başka yerde yaşamak bana uymuyor ya. İzmir'i denedim olmadı :(



11- En sevdiğin gazete / gazeteci?

Hürriyet ve taraf gazetelerini seviyorum. En sevdiğim gazeteci ise Yılmaz Özdil. Yazılarını ve kitaplarını gerçekten çok beğeniyorum.

12- En sevdiğin mevsim/gün/ay?

Bahar mevsimlerini seviyorum ne sıcak ne de çok soğuk bana göre. Ama rüzgar ve yağmur sürekli olabilir.

Pazar günleri tam boş olmasan da erken kalmaktan kurtulduğum tek gün.

13- En sevdiğin kıyafet tasarımcısı?

Vera Wang. İlerideki gelinliğim onun tasarımı olsa daha ne isterim.



14- En sevdiğin makyaj / bakım ürünü?

Bunda karar vermem pek kolay olmadı :) Essence Long lasting serisinden "Dare to wear" nude renk ruj . Bakım ürünleri arasından da en çok beğendiğim ürün "Synergen - Anti Pickel " maske.

15- En sevdiğin çizgi karakter?


Ay savaşçıları - Usagi Tsukino :))

16- En sevdiğin / sevmediğin özellik?

Unutmak istediğim bir şeyi unutamamam :(

17- En sevdiğin his?

Heyecan! Korku dolu bir heyecan değil aksine böyle sevgdiğin kişiyi gördüğünde kalbinin hızlı atması gibi bit heyecan :)

18- En sevdiğin canlı?



KEDİ!!! evde kedim olmasını gerçekten çok isterdim ama bakabilecek zamana sahip değilim ne yazık ki :/

Evet bu eğlenceli mim için bir kez daha teşekkürler :)

Ben de Mor Rimel ve Aylak Madam'ı mimliyorum :)

6 yorum:

  1. Mimi keyifle okurken aa bir baktım ben de mimlenmişim :)
    Teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım canım.
    Bir de o kedinin güzelliği nedir öyle nedirrrrr?
    Ben onun nasıl mıncırırım, minnak bişey zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, unutur muyum hiç seni !
      O patiler falan tam ısırmalık zaten :)

      Sil
  2. :) Teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil