Sayfalar

4 Ekim 2013 Cuma

Mim : Yazın En Çok Kullanılanlar

Sevgili Deniz benim mimlemiş ki bundan dolayı çok mutlu oldum :) Onun yazısı da burada.
Burada sadece belli başlı kategoriler var bu yüzden ben daha geniş bir "yaz makyajı incelemesi" yaptım. Bundan sonra oda gelecek :) 





En çok sürdüğün oje : Golden Rose -217

Rengine bayılıyorum ama nedense bu Paris serisini sevmiyorum. Birkaç katta istediğim sonucu alabiliyorum ancak tabii sabırsız olunca bu pek mutlu etmiyor beni.Yine de elim en çok buna gitti.


En çok kullandığın fondöten : Rival de Loop

Dibinde azıcık kaldı bitmesini hiç istemiyorum. Mat bitişi ve kalıcılığı gerçekten inanılmaz derecede güzel.Biter bitmez yenisini alacağım.


En çok kullandığın far/farlar :

Balm Jovi yazısı burada.








Diğer far ise City Color'un Smokey Eye setinden çıktı. Yoğun renk vermese de ben çok sevdim.



En çok kullandığın bronzer/allık :

İkisini de çoğunuz tanıyorsunuz ama yine de ben yazılarını yazmayarak haksızlık ettiğimi düşünüyorum.    Hot Mama yazın son günlerinde daha çok kullandım ama rengi her zaman için favorim. 
Bahama mama'yı ise kontür için sıkça kullandım.


En çok kullandığın ruj :

Tam bir yaz rengi değil mi? Beyaz tenli olduğum için güzel durduğunu düşünüyorum. Yazısını yazmayı düşünüyorum. Tabii vaktim olursa.

En çok kullandığın maskara : 

The Falsies'den bahsetmiyorum bile.
Ama Golden Rose beni şaşırttı. Daha önce sarı olanı kullanmıştım ama sadece fırçası ilgimi çekmişti. Diğer açılardan gerçekten kötüydü. Ama bu cidden hoşuma gitti. Kirpiklerimi Falsies kadar dolgunlaştırmasa da tek tek ayırdı. 

En çok kullandığın parfüm :


Cecile yazın başında ucuzlukta bulup da aldığım bir üründü bu kadar beğeneceğimi düşünmezdim. Kokusu ve kalıcılğıyla sürekli alacağım bir ürün. Roxanne'dan da en son bitenler yazımda bahsetmiştim ama küçük olduğundan dolayı bir tanesinin daha dibini gördüm.

En çok kullandığın saç ürünü :

Boyadan yorulan saçımı yazın başından beri doğal haliyle kullanmaya çalışıyorum. Bu sprey de saçlarıma hoş bir parlaklık ve yumuşaklık veriyor. Kokusu zaten harika! 

Ekstra olarak 4madde daha var ama ben yazmadım. Çünkü sürekli kullandığım giyim ürünü yok hiç. Siz yazmak isterseniz maddeler şunlar;

En çok kullandığın aksesuar
En çok kullandığın çanta
En çok kullandığın ayakkabı
En çok kullandığın giysi 

Tek tek mimlemiyorum  yapmak isteyen herkes kendini mimlenmiş saysın lütfen :)
Sevgiler...




10 yorum:

  1. Golden Rose'un bu rengini ben Flormar'da bulup kullandım yaz boyu. Yani aynı renk oje ama farklı marka :)
    Balm ürünleri de yaz boyunca benimleydi.
    Sıvı saç kremi olarak da Elseve'inkini tercih etmiştim. Gliss'i de denemek istiyorum ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de benzerini buldum ama nedense aralarında ton farkı varmış gibime geliyor :)
      Mmm theBalm vazgeçilmezim..
      Gliss'i dene ama Elseve ile aynı özelliklere sahip mi bilemem çünkü tam bir saç kremi değil açıcı sprey tarzı :)

      Sil
  2. rujun rengi harika.golden.r.parislerden ben memnunum ama.dedigin sorun bende olmuyor.fakat ambalaji yer çok kapliyor.glissleri ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama sonbahar geldikçe renkler koyulaşıyor:) Ben sabırsızım da biraz :P Gliss'ler kokusu için bile alınabilecek ürünler :)

      Sil
  3. Golden Rose ve Maybelline Falsies ileride denenecek maskaralar olarak listeme eklendi bile ! Ah bi de Balm Jovi benim olsa...daha isterim? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Falsies'den beklentini yüksek tutabilirsin ama Golden Rose ortalama bir rimel :) İndirimlerin birinde mutlaka yakalarsın :)

      Sil
  4. Elimdeki maskaralar bitsin direkt Maybelline The Falsies i almak istiyorum :) Çok merak ediyorum...
    Bu arada seni mimledim canım http://bahcembenim.blogspot.com/2013/10/mim-3-benimle-ilgili-20-gercek.html
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın ! Gözüm başkasını görmüyor ondan sonra. Sağ ol canım hemen hazırlıyorum :)

      Sil
  5. Rujun rengine bayıldım yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun sürünce harika zaten ama çok hafif sürünce de sanki dudağında ruj yokmuş ama daha yeni çilek yemişsin gibi duruyor.Çantamdan sırf bu yüzden bile eksik etmiyorum. Sevilmeyecek bir ruj değil yani ;)

      Sil