Sayfalar

22 Ekim 2013 Salı

Linda ve ben #1



No 1- Siyah ve beyaz 


Random.org ilk makyajımın bu olmasına karar verdi ben de bin bir türlü uğraşla yaptım. Benzedi mi derseniz orasına siz karar verin ;) 
Ben göz makyajına daha çok önem verdim. Eyeliner çekmeyi pek beceremem ve bayağı zorlandım o nedenle :( Tabi bir yandan da pratik yapmış oldum. Linda  neredeyse her makyajında kullanıyor yani onu seçtiysem öğrenmem şart ;)
Siyah eyelinerımı muntazam çektiğime emin olduktan sonra, ki bu aşama bayağı uzun sürdü, üzerine beyaz kalemle geçtim. Linda beyaz eyeliner cinsi bir ürün kullanmış ben elimde olanla idare ettim. Taşır dığımyerleri düzelttikten sonra maskara ve ta daa! 








İlginç bir çalışma oldu ve benim bayağı hoşuma gitti. Gece veya özel bir davet gibi etkinliklerde çok şık olur diye düşünüyorum. Umarım Siz de seversiniz :)
Not: Fotoğraf kalitelerine gelince sadece akşamları evde olunca geçe çekiyorum kalite düşüyor o nedenle. Mazur görünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder