Sayfalar

19 Ekim 2013 Cumartesi

Linda Hallberg Etkisi-2

Evet bayağıdır blogla ilgilenemiyorum ve sanıyorum ki bundan sonra eskisi kadar sık yazı yazamayacağım. O yüzden kendi kendime bir etkinlik yarattım :)
Bayramın ilk gününden beri sizlerin yaptığı bir etkinlik gördüm ismini bilmiyorum ama tematik makyaj ve saçlarla ilgili olduğunu görmüştüm işin işinde random.org falan da olunca ilginç geldi ama konu benlik değil -temalar- yani. O nedenle ben de favori makyaj sanatçımdan ilham almaya karar verdim ve onun 13 favori makyajını topladım. 13 uğurlu sayım :P Evet benim makyajlarım her gün için bir tane değil. Vakit buldukça yapacağım ya da günlük makyajımda basit olanları tercih edeceğim:) Ben çok sevdim bunu siz de yaparsanız severek okurum :)
Linda'nın diğer çalışmaları için şöyle alalım sizi ;)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder