Sayfalar

29 Ekim 2013 Salı

Arkadaşlar :)



Öncelikle hepinizin CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN!


Tatilimiz az olunca kızlarla evde oturalım dinlenelim dedik ve ben kendilerine makyaj yapma girişiminde bulundum. Ece sağ olsun ömrümden ömür yedi ama ben eğlendim yine de :)











Ecem'ciğim daha hevesliydi :) Cildi "kaymak gibi" olduğu için ten makyajı gerekmedi. Biraz allık sürdüm  ve göz makyajı yaptım ve sonuç gayet güzeldi.











Ece ise kelimenin tam anlamıyla ömrümü yedi sürekli şikayet etti ama kararlıydım zorla da olsa amacıma ulaştım. 
Cilt makyajında azıcık kapatıcıya zor ikna ettim. Allık sürmek için de gönlünü yapmak zorunda kaldım ama göz makyajı en zoruydu. Kalem sürelim? hayır, maskara? hayır. Far ? hayır. Neyse zorla da olsa sonuç güzeldi :)




Sevgiler :)
,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder