Sayfalar

28 Eylül 2013 Cumartesi

Daha az duman daha Çok pırıltı

Bir iki haftadır etrafta Zombi gibi gezdiğim için pek makyaj yapamadım. Sabahları sadece BB krem allık rimel üçlüsüne vakit ayırabiliyoeum. Iyi günümdeysem bir de hafif far. Ama bu akşam daha yoğun bir makyaj istedi canım ama sanki elimi korkak alıştırmışım baksanıza dumanlı göz makyajında neredeyse hiç siyah kullanmamışım. Onun yerine Balm Jovi paletinden rengini ve Color Tattoo Eternal silver rengini kullandım. Kirpik diplerime derinlik kazandırsın diye rimmel london eyeliner sürdüm. Ben zaten eyelinerı komple süremiyorum gözüme hem çok kalın oluyor hem de en incesi bile gözümü küçültmeye yetiyor.
Neyse göz pınarlarıma mary Lou'mu sürdüm. Bence en çok far ve benim kullandığım şekilde kendini öne çıkarıyor.
Cilt makyajı yapmadım. Direk hali budur çilli falan da. Rujum flormar blog satışından almıştım. Yazına yan taraftan bakabilirsiniz :)
Beğendiniz mi :) yorumlarınızı özledim!

Posted via Blogaway

6 yorum:

  1. bence çok hoş olmuş ben çok beğendim :)
    Bu arada blogumda bi çekiliş var sizide beklerim gelirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) elbette bakıyorum hemen :)

      Sil
  2. çok yakışmışş yaa kıskandımm ben de bi gün öğrenebilecekmiyim dumanlı far kullanmayıı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana tek bir far fırçası önericem ve ta daa dumanlı göz makyajını istediğin her şekilde uygulayabileceksin :) Rossmann - for your beauty marka yarım yelpaze şeklindeki far fırçası. Hem taban sürmede hem de gölge uygulamada en iyi fırça!

      Sil