Sayfalar

3 Eylül 2013 Salı

MAkyaj Düzenim

Çekilişime gösterdiğiniz ilgi için teşekkürler. Makyaj düzenim sürekli değişiyor ama bu hali en rahat kullandığım sanırım.
ÇEkmecemin ilk katı makyaj malzemelerine ait. İkea'dan aldığım çekmece ayırıcının bölümlerine göre kategoriledim.
Siyah ayırıcının sol üstünden başlayarak, Rimellerimi, yedek veya kullanmadıklarımı, simli toz far kutusu  , testerlar-bitmek üzere olan kalemler-ve diğer minik ürünler var. Alt sırada paletler, yüz ürünleri ve rujlar. En solda ise üstte lipglosslar altında allık,aydınlatıcılar vb. ürünler onun yanında ise tekli farlar var.

Alt çekmece de bakım ürünlerimin çoğu var. Burada kategorileme yapmadım. Karışık gibi görünüyor ama aradığımı çok kolaylıkla buluyorum.

Onun altındaki çekmecede diğer ıvır zıvırlar var, telefon kapları bitmek üzere olanlar, atacaklarım ama bitenler yazısı için sakladıklarım falan var. Bir de düzleştirici ve maşa var.

Bu da şifonyerin üstü. Ortada sık kullandıklarım iki mumluğun içinde de fırçalarım ve kalemlerim var.

3 yorum:

  1. ne çok makyaj malzemen, cilt ürünün var wuu çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın yeterince var ama bazen diğer bloglarda benzer yazıları görünce az gibime geliyor :o

      Sil
  2. çok düzenli görünüyor. ben de şu bölmeli kutulardan almıstım ama kucukmüş gözleri :) böyle düzenli durmuyor..

    YanıtlaSil