Sayfalar

2 Eylül 2013 Pazartesi

Bitenler #3

Hepinize merhaba :) Öncelikle çekilişime gösterdiğiniz ilgi için teşekkürler ve katılmadıysanız sizi şöyle alayım :)
 Bu ay bitirdiklerimi yazıp kaplarını çöpe göndereyim dedim. Bakalım neler çöpe gidiyor :)
Stop Ever Acne Patch
Bu yazıdan sonra almaya karar vermiştim ama pek faydasını görmedim :/ Bir daha almam.


Stop Ever Migren Soğutucu Bant
Başım çok sık ağrır ama ağrı kesiciler pek işe yaramıyor. Ama bu gayet işime yaradı. Buzdolabında beklettiğimde özellikle.


Watsons Burun Bantları
Çok severek kullandığım bantlar. Yedekledim bile.

Aslanlı Pamuk
Oje için kullanıyorum normal pamukları. 

Şok marketlerde 4ü 1 liraya satılıyor. Çantamda olmasını çok seviyorum.

Aquella Islak Mendil
Kipa markasından sonra bunu pek sevmedim zaten yüzüme kullanmadım masamı silmek için kullandım daha çok.

Avon El ve tırnak kremi
Bence Avon en çok krem konusunda başarılı. Bu da nemlendirmesi çok güzel bir kremdi. Yine el kremimi Avon'dan alacağım.

Parmex Aseton.
Çıkarıclığı çok güzel bir aseton zaten hepiniz biliyorsunuz :)
Adidas Deodorant
Kokusunu ilk aldığımda çok seviyordum ama sonraları kötü gelmeye başladı. dolabımın içine sıkıp bitirdim.

Oriflame Pudra
Gerçekten kötü bir pudraydı. Hem de fazla açık almışım. Aydınlatıcı olarak kullandım daha çok. 


Sevgiler...

2 yorum:

  1. en sevdiklerim bitenler :)
    avon'un el kremlerinden kaç tane bitirdim ben de bilmiyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum :) bitenler yazısını girmem demek yenilere yer açıldı demek çünkü :)
      Ben de aynı. Hele bir salatalık kokulu olanı var ki göz bebeğim :)

      Sil