Sayfalar

3 Eylül 2013 Salı

Ağustos Ayı Favorilerim

Bu ayki makyajımda sıkça kullandığım ürünlerden bahsedeyim bugün.


Fırça ve Kalemler
-Ecotools allık fırçası: Yumuşaklığı sayesinde allığı uygulamayı keyif haline getiriyor benim için.
-For your beauty far fırçası: Ucunun yapısı sayesinde hep tüm göze far uygulamada hem de gölge konusunda başarılı.
-Watsons far fırçası: Yine üstteki gibi her iki konuda başarılı.
-Essence Long lasting eyeliner: Asansörlü olmasını sevmedim. Yumuşak ve bu yüzden fazla kırılıyor. Ama rengi kahverengi gözle çok güzel gidiyor.
-Flormar smokey-eye göz kalemi: Diğer ucundaki dağıtma süngeri ile kirpik diplerimde etkisi harika oluyor.

-R&L fondöten: Güzel, kapatıcı ve mat bitişli bir fondöten.
-Maybelline BB krem: Yazısı burada.
-Avon ışıltı veren aydınlatıcı: Çok hoş bir hisveriyor ve aydınlatıcı olarak da başarılı.
-Catherine Arley pudra: İçeriği masum olmasa da uzun süredir tenimle tam uyum sağlayabilen tek pudra. Hem açık hem kapalı tonu olduğundan rengini ben ayarlıyorum. Biraz fazla parfümsü kokuyor ama idare diyorum yine de.
-Rimmel London kapatıcı: Koyu halkalar ve kızarıklıklarda harika bir iş çıkarıyor.
-Pastel allık: Yazısı gelecek.

-Golden Rose Catwalk maskara: Yine aynı şekilde yazısını yazacağım.
-Nyx ruj: Rengine bayıldığım bir ruj. Bol bol sürdüm bu ay. No: 583a
-Essence lip balm: Çok çabuk dağalıyor. Ama nemlendirmesi güzel.
-Essence floral grunge lipgloss: Pembe ağırlıklı makyajda kullanılabilecek şeker bir pembe lipgloss.
-Essence tekli far: City Color ve Essence tekli farda tek sevdiğim marka. Rengi parlamış ama bu da şeker pembesi. 

-Isana vücut losyonu: Bu şahsen sadece benimfavorim değil. Aynı zamanda sevgili babacığım da çokeverek kullanıyor. 
-Eyfel açık parfüm: Daha önce bahsettiğim bargello ile aynı koku. Chanel Chance ve kalıcılığı da 5 tl'lik bir parfüm için inanılmaz.

***


Siz bu ay hangi ürünleri severek kullandınız. Yorum bırakın :)


3 yorum:

  1. Rossmann'dan ben de aynı far fırçasını ve farklı bir vücut losyonunu kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'dan alıp da memnun kalmadığım bir ürün bile olmadı ki :)

      Sil
  2. Rossmanı bende seviyorum yalnız İsana sütlü duş jelinin duş sırasında temizleme özelliğinin olmamasını ve nemlendirmesini hiç sevmedim ben :/

    YanıtlaSil