Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Uydurdum Uyduşturdum :)

Bu Etkinliğe hala katılmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir. Hem çok harika bir fikir hem de katılım kombinleri çok şeker :) Siz de kendinizi yansıtan kombininizle katılmalısınız bence :)
İşte benim kombinim

"Severek okuduğum kitap çok şık ve asil kombinlenmiş. Siyahın uymadığı renk yok. Kendisi bile başlı başına asil bir renk. Neslişah'ta bunun farkında olan ve siyahın bu özelliğini çok güzel kullanan birisi. Yüs puan sana Neslişah ;)"
İsmini bilmesem de Blogun sahibesi "Acemi Kimyager" e çok çok teşekkür ederim bu dünyalar tatlısı yorumu için. Beni aşırı derecede mutlu etti :)


2 yorum:

  1. aaa hiç haberim yoktu şu an öğrendim harika bi etkinlik :) bu arada cidden süper olmuş o kitabı ve serisini de acaip merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılmalısın :)! Teşekkürler canım, kitabı da tavsiye ederim :)

      Sil