Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Mim: Çantamda ne var ?

Sevgili Deniz beni mimlemiş :) Onun yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Bloga ancak girebildiğim için yazısını da ancak yazabildim.

Çantamı Collezione'dan bir iki ay önce aldım. Minik yeğenimin elinde ön kısımdaki kurdelesi çıktı. Yerine bir şeyler denedim ama sade hali daha çok hoşuma gitti.

Evett, bakalım çantamda neler varmış.
Genel görüntüsü bu. 
Ayrntılı olarak;
  • 2 farklı makyaj çantam.
  • Tablet ve kulaklık
  • Cüzdanım - Collezione
  • Güneş gözlüğü - Avon
  • Güneş Kremi - Solait
  • Sıvı Saç kremi - Gliss
  • Deodorant - Fa
  • Mini lens solüsyonum ve Lens kabı
  • Mendil ve Islak mendil
  • Sakız
  • Sürekli bir yerlerim yaralandığı için yara bantları.
Makyaj çantalarımın içindekiler ise şunlar ;

1. Ecotools çantasının içindekiler. 
Arka kısımdaki cepte Nude far paleti var.
Kalemler ;
-Essence 15 Bling bling
- Flormar 113
-Flormr 233 dudak kalemi
-Flormar Smoky Eyes
- Rimmel Londor Kalem Eyeliner
Fırçalar
-Ecotools Allık, kapatıcı, far, gölge fırçası
-Flormar pudra fırçası
Ve Maybelline Rocket Volume maskara

***

Diğer makyaj çantamın içindekiler; 
-Mary Lou Aydınlatıcı
-Bahama Mama allık
-Sexy Mama transparan pudra
-Time Balm Kapatıcı
-Maybelline BB krem
-R&L fondöten
- Essence far bazı
-Maybelline Kırmızı ruj- 533 Fatal Red

Makyaj malzemeleri olmadan görünümü bu.


Diğerlerini de başka bir çantaya koyuyorum. Yoksa çantada aradığımı bulmam gerçekten zor oluyor.

***


Deniz'e tekrar teşekkür ediyorum. Umarım beğenirsiniz :)


***


12 yorum:

  1. Biz kadınların işi zor! Herşeyi yanımızda taşımak zorundayız değil mi? :))
    Canım mim için çok teşekkür ederim. Hemen hazırlıyorum.

    Sevgiler, iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. Evet taşımadığım bir ürüne ihtiyaç duyduğumda anlıyorum makyaj çantamı "doldurmanın kıymetini" :)
    Heyecanlar bekliyorum canım :)
    Benden de sevgiler ve iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  3. uuuuu sen ne çok şey taşıyosun yanında bi de kendime derdim bütün evi yanında gezdiriyosun diye :D

    YanıtlaSil
  4. Hayır canım evi taşıyan benim :D Ama yine de her şeyin elimin altında olması güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Beni etiketlediğin için çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yapıyorum mimi! Senin çantandakilere de bayıldım ama çantanda çok ürün taşımak omzunu ağrıtmıyor mu? Ah şu güzellik için ne acılara katlanıyoruz!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, her zaman :) Yükte hafif eşyalar oldukları için pek sorun olmuyor. Evet yine bizimkiler hafif olanlar!

      Sil
  6. Çok güzel bir mim olmuş. Çantana da bayıldım. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yorumun için :) Ben de bayılıyorum ona.
      Sevgiler

      Sil
  7. selamlar. okullar açıldı çantam dolar artık. bu mimin hala geçerli mi? mailini bulamadım o yüzden burdan yazıyorum tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen omuzlarım ağrıyor :) Kesinlikle geçerli, yapmak istersen kendini mimlenmiş say canım:) Ve çekilişime seni katmadığı düşünmüşsün cidden feci şekilde üzüldüm :(

      Sil
  8. Ecotools far fırçasını bugün aldım blogları karıştırıyordum size denk geldim fırça konusunda pek bir bilgim yokda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle diyebilirim ki Ecotools o fiyatta alabileceklerinin en iyi ben kabuki haricinde her parçayı aldım ve severek kullanıyorum, kesinlikle tavsiye edebilirim :)

      Sil