Sayfalar

9 Ağustos 2013 Cuma

Makyaj Temizleme Rutinim

Hepimiz bazen yüzümüze renk vermek bazen de değişik stiller denemek için makyaj yapıyoruz. Tabi özene bezene  yaptığımız makyajı kendi cilt sağlığımız için uykudan önce çıkarmamız gerekiyor. Aksi takdirde geniş bir zaman diliminde cilt sorunlarıyla uğraşmak zorunda kalabiliriz.
Ben de bu "eve gelir gelmez makyajını temizle" olayını uzun süredir çok hoş bir alışkanlık haline getirdim. Hiç bir şeyi alışkanlık haline getiremeyen ben bunda gerekten çok başarılıyım. Öyle ki başladığımdan beri hiç makyajlı bir yüzle uyumuşluğum yok. 
Size kullandığım ürünleri tanıtayım.
Kullandığım ürünler bunlar.
-Gratis'lerde satılan Grace Cole duş setinin losyonu: Nemlendiriciler benim cildime fazla yağlı geliyor ve sivilcelendiriyor. Bir de emilmeyince sürdükten sonra çok kötü bir his bırakıyor. O nedenle bu losyonu tercih ediyorum.  Fazla yağlı değil ama nemlendirmesi çok iyi. Tam boyunu arıyorum. Hatta en büyük boyunu :)
- L'oreal Makyaj Temizleyici : Bazen çok yağlı geliyor zaten yapısının yarısı yağ yarısı da makyaj temizleme suyu. Ben genellikle yüzümde gözlerimi vurgulamayı sevdiğim için göz makyajım yoğun oluyor. Suya dayanıklı Eyeliner ya da rimel kullandığım zaman buna ihtiyacım oluyor yoksa çıkmıyor. 
-R&L Tonik: Şu sıralar kullandığım toniğim. Cildimde ferah ve temiz bir his bırakıyor ve mini boy oluşunu seviyorum. 
-R&L Göz makyajı temizleyicisi: Bunun yapısı daha fazla yağlı ama L'oreal kadar rahatsız etmedi beni. Bunu günlük olarak kullanıyorum. Yine mini boy olması bir artı benim için.
-Watsons round puffs - Daha yumuşağını bulamadım. Benim için pamukta ulaşılmış en üst nokta kendisi. Daha da başka pamuk kullanmam.


***


Sizin makyaj temizleme rutininizi hangi ürünler oluşturuyor. Yorumlarınızı bekliyorum :)

6 yorum:

  1. benim makyaj temizleyicilerle yıldızım bi türlü barışmadı, son olarak bioderma sensibio h2o aldım büyük bi hevesle ama o da kirpiklerimi döktü ve sivilce yaptı :( yeni ürün arayışı içindeyim =//

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de düşünüyordum onu bak emin olamadım şimdi :( Rival de Loop'u öneririm hem deneme boyu olduğu için beğenmezsen çöpe yollama konusunda sorun yaşamazsın.

      Sil
    2. bulduğum ilk gratis'ten alacağım :D

      Sil
  2. La roche posayın jel yapılı makyaj temizleme ürünüyle temizliyorum süper bir ürün zahmetsizce çıkarıyor makyajı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben jel ürünleri kullanınca bir de yüzümü yıkama ihtiyacı hissettiğim için sıvı ürünleri tercih ediyorum :)

      Sil