Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons ve Flormar ganimetlerim

Her ne kadar Ankara'daki Watsons'lar benim için ulaşımı kolay olmayan yerlerde olsa da bugün AnkaMall'deki Watsons'a gittim. Aklımda bir kaç bir şey vardı onları aldım.
Ecotools'u aslında E-Bay'den almak istemiştim. Ama hem cesaret edemediğimden hem de yanıma bir arkadaş bulamadığımdan burdan al ayım dedim ama kasada şaşırdım. Çünkü Temmuz ayı katalogunda 31,50 idi ama kasada 39,50 göründü. Sorun etmesem de şaşırdım..



Watsons markalı pudra ve far fırçası.



L'oreal'in L'Oréal Üç Etkili Temizleyicisini bulamadığım için bunu aldım. Bakalım nasıl çıkacak.

Cettua'dan sonra buna döndüm. Zaten hepiniz aşinasınız açıklamaya gerek yok. 


Kasada 30 Tl ve üzeri alışverişe 3.99 liraydı. 50 ml'lik minik deneme boyu tarzı.

Bunlar da Flormar standından aldıklarım.

Siyah beyaz ve kırmızı kalemler. Siyah biraz daha özel.

Kremsi bir yapısı var ve kalıcıymış. Satan kız öyle dedi. Bakalım görücez.

Arkası da dağıtmak için aplikatörlü.

Koyu kırmızı dudak kalemi. No 223

Supershine serisinin minik pırıltılı bir ojesi.



8 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini.Fırçalar hakkındaki yorumlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha kullanıp yazılarını yazıcam mutlaka :) Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  2. Gule gule kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil
  3. mimlendin tatlım :)

    http://denizbulut01.blogspot.com/2013/08/mim-cantamda-neler-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, çok teşekkür ederim canım :) Yazısını yazdım yorumlarını bekliyorum :):)

      Sil
  4. şu ecotools fırçalara hastayım ama biraz tuzlu geliyor bana bi türlü alamadm :(

    YanıtlaSil
  5. Evet ama başka markalarla karşılaştırılınca iyiler yine de. E-bayden olsa ucuz olacak ama dediğim gibi bir yolunu bulamadım daha

    YanıtlaSil