Sayfalar

27 Temmuz 2013 Cumartesi

The Balm Jovi


 Bugün size yakın zamanda alıp kendisine aşık olduğum The Balm - Balm Jovi paletini tanıtmak istiyorum.



 Bu paletimizin ön yüzü. Tüm Balm ürünlerinde olduğu gibi çok hoş bir retro havası var.  Hemen alt kısmında da palet hakkında Rolling Tone magazine'den bir yorum var. "Bu yüzyılın en iyi paleti!"
 Bu da paletimizin arka yüzü. İçindekilerin bir nevi ön tanıtımı var. Qr kodu da hemen alttaki videoya yönlendiriyor. Bir make-up tutorial.

Evet bu da paletin içindekiler. 12 tane harika renkte far, 1 tane aydınlatıcı (Mary Lou), 1 Tane şeker pembesi allık (Frat Boy) Ve iki tane dudak balmı. Şahsen ben sağdakine aşık oldum ! Hafif mat, ama fazla durmayan bir kırmızı.
Farlara gelelim, isimleri rock şarkıcıları ve gruplarından geliyor. Benim şimdilik favorim Iron Maid-in. Ama diğerlerini de gerçekten beğendim. 
Aydınlatıcıya yani Mary Lou'ya zaten hepimiz aşinayız, aynı şekilde Frat Boy'a da. O yüzden onları anlatmaya gerek yok.

Paletin alt kısmında da En iyi 4 seksi görünüm önerisi var. Benim çok hoşuma gitti :)

Evet bu da yine çok tatlı bir tasarımı olan paletin aynası.

Son zamanlarda hiç yanımdan ayırmıyorum. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir makyaj paleti. En iyi özelliği ise her şeyin her an yanımda olması :)


Sizin palet hakkındaki düşünceleriniz neler ?

2 yorum:

  1. ilk the balm indiriminde alacağım artık dayanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Al al :) Ben kendisiyle daha önce tanışmış olsam indirim bile dinlemezdim de. Sırf o kırmızı balm için bile alabilirim.

    YanıtlaSil