Sayfalar

30 Temmuz 2013 Salı

Rossmann alışverişim

Rossmann evime yakın olduğu için sık sık gidip bir bakınıyorum. E elimiz boş çıkmak olmaz diyerek sepete bir iki ürün atıyorum. Sonra devamı geliyor zaten. Bakalım bu sefer neler almışım.
Isana kuru şampuan
Bunu özellikle okul dönemim için aldım. Yoğun olduğum dönemlerde hele ki kışın yağlı saç tipim konusunda bana yardımcı olacağını umuyorum.

Lilibe maxi disk pamuk
Normalde Benri'nin kare pamukları hoşuma gidiyor ama stoğum bittiği için mecburen bundan aldım.

Essence - Floral Grunge Serisi 3llü Mini dudak balmı Seti
Şunların sevimliliklerine bakar mısınız ? :) yani hem bu sevimliliğiyle hem o harika mıknatıslı kutusuyla hem de 3.49 fiyatıyla nasıl almayabilirdim ki. Ve dikkatinizi çekerim ortadaki yeşil !



Essence - Twilight Breaking Dawn serisi - Pigment
Bu serinin son parçaları satılıyor sanırım. Ben de pigmentini bulunca hemen sepete attım. Rengi gerçekten güzel. Koyu gri ama içinde nasıl derler yanarlı dönerli simler var. Gözde hoş duruyor. Ben fiyatına bakmadan aldım ama fişteki fiyatını görünce de çok sevindim. Sadce 3.49

Wella Pro series - Şampuan& Saç kremi
İçeriği doğal olmasa da saçlarıma bir tek wella pro series iyi geliyor. Tabii ikisi de nem terapisi sanıyordum ama kasa yolunda değişikliğe uğramış.

Fa Sport Double Power Deodorant
Kasa da 20 TL'lik alışverişte 3 liraya geliyordu. Ben de zaten Fa deodorantları başarılı bulduğum için denemek istedim.

Fe beyazlatıcı diş pastası.
Uzun yıllardır bunu kullanırım. Bitmişti stokladım.


R&L Young 9lu far paleti
Yeni bir ürün. Renk çeşitliliği ve pırıltıları, kenarındaki çekmecesi (!) çok hoşuma gitti fiyatını da görünce hop sepete :) Sadece 5.95


Fuss Wohl - Ayak banyo tuzu
Ayak bakımımda düzenli kullandığım bir ürün.

Rival De Loop - Berlin - 34
Kırmızı ruj arayışımda bulduğum en iyi ruj. Elimdekinin dibini gördüğüm için yedekledim.
Birazdan ayrıntılı bir yazısını yazmayı düşünüyorum.


Essence uzun süre kalıcı fondöten- 02 Sand Beige
İndirimdeydi deneme amaçlı aldım. Yine sadece 3.49 (orjinal fiyatı 15 lira civarı )

Head & shoulders şampuan - Mentol ferahlığı
Yaz sıcaklarında hem şampuan hem de duş jeli olarak kullanıyorum. İnanılmaz ferahlatıcı. Kesinlikle tavsiye ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder