Sayfalar

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Nude Far Paleti

Hazır bilgisayar başına oturmuşken Nude paletinin de yazısını hazırlayayım dedim. Gerçi Balm Jovi sağ olsun pek fazla kullanamadım ama. Yine de sevdim.
Kapağı bu şekilde. Sade, nude tarzda döşenmiş bir ev süslüyor kapağımızı.

 Arka kapağında da farların ve far fırçasının ön tanıtımı var.

İşte farlarımız. Renkleri adından da anlaşıldığı üzre  "nude" yani ten rengi tonlarında. Ben en çok Snobby, Stand-offish ve Seductive'i sevdim. Ama diğerlerini de özellikle Sultry'i lens kullanmadığım zamanlarda kullanmayı düşünüyorum.


Swatchlar

 Açık tonları çekmek biraz zor oldu o yüzden flaş kullandım ve yakından çektim. Sonuç fena değil :)

A bir de minik fırçası var tabi. Ben her iki tarafını da çok sevdim. Üst kısmı taban uygulamada çok iyi. Alt kısmı ise gölge uygulamada iyi. Hatta Eyeliner fırçası olarak bile kullanılabilir ;)

12 yorum:

  1. Selfish ve Seductive farlar çok hoş.Palette eyeliner fırçası olması da güzel bir detaymış doğrusu :) Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  2. Evet simli tonlar onlar ve ben de bronz bir makyajda tercihimi onlardan yana kullanıyorum. Evet hoş bir fırça :) Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. Benim de severek kullandığım bir palet. Fırçasını pek tercih etmiyorum ama...
    Sophisticated'i ayrıca kaşlarım için kullanıyorum, gayet doğal duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Ecotools'larımı aldığımdan beri ben de pek görmedim kendisini. Aynen ben de kaşlarımın rengi açık olduğu için Sultry'i kullanıyorum ne tüm dikkati kaşlarıma çekiyor ne de düzensiz gösteriyor kaşlarımı.
    Yorumun için teşekkür ederim ayrıca. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçenlerde çekilişte kazandım bu paleti ve diğerlerinin pabucu dama atıldı, bnm favorim stand-offish ve selfish, arada bir de stubborn'un üzerine sexy'yi eyeliner olarak uyguluyorum :D harika bi palet, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Evet ben de parıltılı renkleri daha çok tercih ediyorum . Mor fardan eyeliner ilginç bir fikir denemeliyim :) Ben serious'u kirpik diplerimin uç kısımlarına uyguluyorum hoş bir efekt oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaaaaaaaa o farların hepsi benim olabilr mi :)
      bloguna yeni geldimm bol bol görüşmek üzeree :)
      şimdilik hoşçakaaall

      Sil
    2. Hoşgeldin canım benim :) Seni aramızda görmekten çok mutlu olduk. Ve o farların hepsi de sana yakışacak kadar güzeller yani olmalılar :) Sevgiler

      Sil
  7. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen bakıyorum blogunuza :) Sevgiler...

      Sil
  8. bu palette gözüm var indirime girdigi an gidip alıcam :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşında indirim olur diye düşünüyorum özel bir indirim olmazsa eğer :)

      Sil