Sayfalar

30 Temmuz 2013 Salı

Mini çekiliş öncesi.

Çekilişlerin blog olayında en çok sevdiğim şeylerden biri olduğunu itiraf etmeliyim. Ben de bir "Tanışma Çekilişi" yapmak istiyorum. Başlangıç tarihi henüz belli değil ama çekilişe 5 ürün koymayı düşünüyorum.
1- Bir Cilt Bakımı ürünü
2- Bir Göz makyajı ürünü
3 - Bir Dudak makyajı ürünü
4 - Yüz Makyajı için bir ürün
5 - Ve bir de Joker ürün

Bu ürünlerin ne olacağına henüz karar vermedim. Aklımda bir kaç fikir var ama sizlerden gelen yorumlara göre kesinleşecek.

Yanii yorumlarınızı benden esirgemeyiniz.

Sizce çekilişimde neler olsun ?

2 yorum:

  1. Merhaba, hoşgeldin öncelikle, hemen takibe aldım! :)
    Yüz/makyaj temizleme ürünü koyabilirsin veya ayak kremi gibi farklı kategoriden birşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de takipteyim :)
      Özellikle beğendiğin varsa yorumlarını bekliyorum ve bu yorumun için de ayrıca teşekkürler :)

      Sil