Sayfalar

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Makyaj Çantamda Ne var ? #1

Evet bugün sizlerle bu haftaki makyaj çantamda neler var onları paylaşıcam.
Fotoğrafları gün ışığını kaçırdıktan sonra çektiğim için kaliteli değiller ama daha net olanlarıyla değiştiririm büyük ihtimalle.
Ürünler

  1. Maybelline - Dream Fresh BB Krem
  2. The Balm - Time Balm kapatıcı
  3. Rimmel - Hide The Blemish Kapatıcı
  4. R&L Fondöten
  5. The Balm - Sexy Mama transparan pudra
  6. The Balm - Bahama Mama Bronzlaştırıcı
  7. Essence - I love Stage göz farı bazı
  8. Maybelline - Color Tattoo krem göz farı
  9. Maybelline - Rocket Volume maskara
  10. Essence 2 in 1 eyeliner kalemi
  11. R&L Young Ruj
  12. For Your Beauty - Allık fırçası





Evet son zamanlarda her makyajımda kullandığım BB kremim. Daha önce Garnier'de kullanmıştım ama bu ona göre daha doğal ve ferahlatıcı. Sıcaklarda elim pek fondötene gitmediğinden makyaj çantamın yeni vazgeçilmezi.


 Kendisiyle yeni tanıştık ama bayağı iyi anlaştık. The  Balm markasından Time Balm kapatıcı. Dediğim gibi fondöten kullanmadığım için lekeler konusunda yardımcıya ihtiaç duyuyorum. Bu yüzden Time Balm kapatıcılık konusundaki ustalığını konuşturuyor.


Bunu Makyaja Yeni Başlayan Kız'ın satış blogundan almıştım. Yüzümde aniden rahatsız olduğum bir kızarıklık falan olursa imdadıma yetişiyor. Kapatıcılığı çok iyi. Kesinlikle tavsiye ederim. Bendeki rengi 003 Soft Honey.


Bu da yine makyaj çantamın acil durum ürünlerinden biri. Bir kaç ay önce Rossmann'dan almıştım. Minicik fiyatıyla kocaman işler başarıyor. Hele ki kendisini güzel bir pudrayla bütünlerseniz kapatıcılık konusunda harikalar yaratıyor. Ama pudra şart değil çünkü zaten mat bir yapısı var. Bendeki en açık tonu.


Sexy Mama'yı Sadece BB kremle kullanıyorum. Hafif yapısıyla zaten kapatıcılık değil matlaştırma ve sabitleme konusunda iyi. 
Tavsiyelere uyup aldım iyi ki almışım. Aniden elmacık kemiklerim oluverdi! Aynı şekilde ben de tavsiye ediyorum. Kontür konusunda benim favorim.

Her ne kadar Color Tattoo baza ihtiyaç duymasa da yine de makyaj çantamdan eksik olmuyor.
Bunu da yine aynı blog satışından almıştım. Ve aldığıma daha fazla memnun olmazdım. Kremsi yapısıyla, kalıcılığıyla,rengiyle kendine hayran bıraktı. Daha sonra da zaten gidip bir kaç renk daha aldım. Tüm seriyi eve toplıycam :)

Rimel olarak The Falsies'i her ne kadar sevsem de sadece evdeyken kullanabiliyorum onu. Çünkü kirpiklerimi biraz birbirine yapıştırıyor ve düzeltilmesi gerekiyor. Ama Rocket Volume Fırçası sayesinde hem dolgunlaştırıyor hem de tek tek ayırıyor.
Jel eyeliner olmadan da kullandığım için sevdiğim bir ürün.Evet tam bir çizgi yaratmıyor ama dağıtılmış bir görüntü yaratıyor ki bu benim için bir +.

Yine R&L Young ürünü. Ben bu markanın rujlarını çok seviyorum! Ve herkese gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Zaten renkleri harika sürülüşleri kolay ve benim gibi dudağını rahat bırakmayan birine bile bir kaç saat dayanabiliyorlar. Bendeki rengi Glittery. Göründüğü gibi koyu değil sadece hafif bir pembe rengi veriyor. Ama benim sevdiğim yanı içindeki minik simler. dudağa çok hoş bir ışıltı veriyor. 
Rossmann'dan aldığım bir fırça. Bahama Mama konusunda en iyi performansı bununla aldım. Hem allık bununla fazla tozutmuyor hem de açısı ve yapısı sayesinde fazla koyu durmuyor yüzümde ve rahatça istediğim bölgeyi kontüleyebiliyorum.

Umarım beğenirsiniz.





6 yorum:

  1. Ben de maybelline BB krem hayranlarındanım. Ve öyle açılı bir kontür ve allık fırçasına ihtiyacım var ama maalesef rosmann burda yok. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike hayran olunacak bir ürün. Bir kapatıcının ferahlatıcı etkisi olduğunu daha görmedim ben.
      Ve Gratis varsa eğer orda da buna benzer bir fırça gördüğümü hatırlıyorum, Eklips sanırım.

      Sil
  2. İkimizin de Rimmel kapatıcısı aynı renk :) Ben göz altlarıma kullanıyorum ancak uygulaması zor stick kapatıcı olduğu için. Rival'in fondötenini de merak ettim :) kışa deneyebilirim belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki o kadar esmer değilmişsin ;) Evet zor ama tam bir acil durum kurtarıcısı benim için.
      Rival'in fondötenini öneririm kesinlikle.

      Sil
  3. Çoğu ürünümüz aynı :)
    Özellikle The Balm bağımlılık yapıyor değil mi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj zevklerimiz de aynı o halde :)
      Bağımlılık ki ne bağımlılık. Tüm ürünleri çekmecemde görmeden rahat etmeyeeğim sanırım :)

      Sil