Sayfalar

30 Temmuz 2013 Salı

Kırmızı Ruj hayalim! #1

Benim en sevdiğim ruj rengi kırmızıdır. Dişilik kokar çünkü kırmızı ruj. Ve cilt rengim açık ve dudaklarım dolgun olduğundan çevremdeki herkes de yakıştırır bana. Tek sorunum şu ki hala hayallerimdeki kırmızı ruju bir türlü bulamadım. ona en yakın olanlardan birisi ise Rival De Loop - Berlin Ruj.
Rengi turuncuya çalan kırmızı. Her ne kadar hayallerimdeki kırmızı mavi alt bazlı olsa da şimdilik bulabildiğim en iyisi bu.

Sürülüşü kolay dudağınızı kurutmuyor. Zaten bu hem R&L hem de R&L Young rujlarının hepsi için geçerli. Kalıcılığı ise yeterli. Kalıcılık değerlendirmesinde detaya girip sizi yanıltmayayım çünkü ben sürekli dudağıını dişleyip, rahat bırakmayan biriyimdir. Bu nedenle rujlarım pek kalıcı olmaz. 
İşte böyle bir şey :)

Evet bu da benim dudağımdaki duruşu. İlk resmi esas alın çünkü diğer resimlerin konstrastları biraz yüksek çıkmış.


Ben uygulamadan önce Flormar 227 numara kalem ile dudaklarımı çerçeveledim. Renkleri zaten hemen hemen aynı. Sadece kalem bir ton koyu, olması gerektiği gibi. 


Umarım severek okursunuz.

Sizin favori kırmızı renginiz hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder