Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Isana Ailesi

Rossmann benim için kozmetik konusunda baş tacı. (Gratis kusura bakmasın. ) Ürünleri gerçekten ilgi çekici ve her bütçeye hitap ediyor. Yine Rossmann ürünlerinden olan Isana markasına da gerçekten bayılıyorum. Mağazaya en Son Ziyaretimde indirimden bir kaç Isana ürünü aldım.
İlki vücut losyonu. Diğer ürünleri de olduğu gibi bunu da kullanmayı çok sevdim. Boyut olarak uzun süre gidecek gibi duruyor.
İkincisi kokusuyla beni kendine aşık eden duş jeli. Papaya ve vanilya kokusu gerçekten kalıcı. Gerçek bir duş keyfi sunuyor.
Üçüncüsü ve sonuncusu ise duş kremi. Bu beni pek etkilemedi ve pek sık kullanmıyorum. Nedeni ise kremden çok sıvı sabun tarzında olması. Yani demek istediğim, cilt tarafından emilmiyor. Aksine köpürmesi ve daha sonra yıkadığımda hala elimde olduğunu fark etmem pek hoş değildi.
Deneme boyu ürünler reyonundan bir de küçük Isana kremi almıştım ama kendisini bulamadım.



2 yorum:

  1. Rossmann kesinlikle cep dostu :) Duş jelleri çok övülüyor ve uygun fiyatlılar.Bende ilerleyen zamanlarda bir kaç tanesini denemek istiyorum bakalım nasıllar? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Isana markası yanında Rival de Loop ve R&L young markası da çok hoş. Duş jelleri güzel ve çok ucuz ama benimkinin kokusu bana biraz ağır geldi.Fazla tatlı. Kalıcılık konusunda pek başarılı değil ama. Yakın zamanda diğerlerini de deniycem.
      Yorumun için tekrar teşekkürler :)

      Sil