Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Merhaba :):)

İlk Yazım. Hiç takipçim oladığını düşünürsek yazmak biraz geliyor.
Her neyse, Öncelikle bir güzellik blogu açma fikri Deniz'den ve onun blogunu inceledikten sonra aklıma geldi. =Sözü Geçen Blog= Çünkü bana çok samimi geldi, pek çok benzerinin aksine normal, erişebilinecek ürünlerle haşır neşirdi ve nereden geldiği belli olmayan bir kaynaktan gelen küçük bir serveti makyaj malzemelerine yatırmadığını fark ettim :) Yani kısacası o bizden biriydi.
Bütün blogu ilk yazısına kadar inceledikten sonra bende benzer bir sayfa istediğime karar verdim ve ta-taam.
Neyse sanırım bir sonraki yayın biraz sürecek çünkü öncelikle biraz yazı yazmam, plan yapmam fotoğraf çekmem, makyaj yapmam, oje sürmem kısacası malze
me biriktirmem gerekiyor :)
Kime dediğim hakkında en ufak bir fikrim olmasa da Görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Neslişah'cığım,
    Öncelikle blogun hayırlı olsun tatlım.Bu yazıyı maalesaf çok ama çok geç gördüm. Daha önce bloguma iki güzel yorum yapmıştın ve ben hemen ismine tıklayıp seni takibe almak istemiştim ancak bloguna erişememiştim.Ama şimdi bloglovin'den seni rahatlıkla takip edebileceğim :)

    Aramıza hoş geldin :)

    Bu güzel yazın için ne kadar teşekkür etsem az.Çünkü samimiyetime inanmışsın ve yazdıklarıma değer vermişsin.İnanılmaz mutlu oldum ve duyguladım.Çok ama çok teşekkür ederim.İlk defa blogum hakkında bu kadar olumlu bir yorum alıyorum ve bu beni inanılmaz motive etti devam etmem konusunda.

    Zaman içinde deneyimlerini blogunda paylaştıkça takipçilerin mutlaka artacaktır buna gönülden inanıyorum.Yazılarını keyifle okuyup yorumsuz bırakmamaya çalışacağım :)

    En güzel kozmetikler seninle olsun.Eline yüreğine sağlık.Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelike ben bu dünyalar tatlısı yorumun için çok çok çok teşekkürler. Okurken resmen ağzım kulaklarıma vardı :)
      Yazdıklarım az bile. Bütün blogunu inceledim ilk yazına kadar her postu okudum ve ba-yıl-dım! Dediğim gibi çok samimi geldin bana şu ana kadar bir sürü blog okumuş olsam da seninki favorim.
      Evet yeni başladım adım adım her şey. Ve istediğim de benim beğendiğim ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşmak ve senin gibi blogerlerle tanışmak.
      Tekrar söylemek istiyorum ilham kaynağımsın :)
      Ben de daimi takipçindim zaten ve öyle de kalacağım:)
      Sevgiler Deniz'ciğim :)

      YanıtlaSil

      Sil