Sayfalar

21 Temmuz 2013 Pazar

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Toplu Görüntü

 Eveet Gratis'in 4. yılına özel indiriminde bolca The Balm alışverişi yaptım istediğim her şeyi de aldım :) O yüzden The Balm'dan aldıklarımla başlayalım.

Sexy Mama transparan pudra.
Rengi harika ve gerçekten çok hafif bir pudra. Yaz günlerinde bu yakıcı güneşte tam da ihtiyacım olan şey.

 Hot Mama Allık
Renginden çok içindeki pırıltılar hoşuma gitti.Ten rengime de çok güzel gitti. 1 alana 1 bedava kampanyasıyla Sexy Mama ile birlikte aldım.


 Mary Lou Aydınlatıcı
Kapak Tasarımı Tam benlik ;) Ve rengi de fazla açık değil.
Time Balm kapatıcı
Yine 1 alana 1 bedava kampanyasıyla Mary Lou ile birlikte aldım. Öneri üzerine tercih ettim.

 Nude Far paleti
Uzun zamandır aklımdaydı kavuştum. Ayrıntılı yazısını daha sonra yazıcam :)
Balm Jovi Palet
1 alana 1 bedava kampanyası olduğu için Nude paletin yanında aldım. Rengi ve içindekiler çok hoş. Tam bir seyahat paleti aslında.


Oje Reyonundan gözüme çarpanlar.
Color Tattoo olmayan bir alışveriş olur mu hiç :) Maybelline standında da 2. ürüne %50 indirim vardı.

Yine Maybelline. 
BB cream - Çok hafif ama bir o kadar da maharetli
The Falsies Black Drama - Anlatmaya gerek var mı

Acne Patch
Bunları da Kozmetik Bulvarı'nın şu yazısından sonra denemeye karar vermiştim.

Yine yaz günlerinde cildimdeki parlama için bir ürün.

Maskeler 2 diğerinin fotoğrafı çıkmamış :/




Her alışverişimin vazgeçilmezi Parmex aseton.


Essence göz kalemi
Rengi çok hoşuma gitti, harika bir bronz.

Essence tekli göz farı
Tam bir yaz rengi :)


Kasada ise portakallı Sorbet dudak balmı buldum.
Hediyeler.


Bir sonraki alışverişe kadar bir şey almam sanırım bu bana uzun süre gider :)

6 yorum:

  1. güle güle kullan aldıklarını balm ürünlerini talan etmişsin. Blogun da hayırlı olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım yorumun çok mutlu etti beni :) Orada çalışan kız bile güldü artık halime çünkü dönüp dolaşıp hep The Balm standına gitti elim :) Tekrar teşekkür ederim. Sana da sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan cicilerini tatlım. Ürünler hakkındaki yorumlarını heyecanla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler canım. En kısa zamanda kullanıp hepsinin ayrıntılı yazısını yazıcam :)

    YanıtlaSil
  5. 1 alana 1 bedava olayı süpermişşşş :D Allahım nolur ben İstanbul' gittiğimde de böyle bişey olsun ya :D güle güle kullan canım çok güzellerr :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah olur canım sen de kavuşursun istediklerine :) Teşekkürler darısı sana :)

    YanıtlaSil