Sayfalar

16 Temmuz 2013 Salı

Gratis alışverişim

Bugün Gratis'i talan ettim. Ama çok mutluyum çünkü uzun zamandır aklımda olup da mağazaya gittiğimde her seferinde unuttuğum her şeyi keyifle aldım :))

The balm Bahama mama : 27.00 tl
Uzun süredir aklımda olmasına rağmen her gittiğimde unuttuğum bu harika bronzlaştırıcıyı sonunda aldım.

City color 4lü mini far 2.75 tl
Mini farı sırf siyah olanı için aldım desem yalan olmaz çünkü daha önce aldığımın siyahı kırıldığında çok üzülmüştüm. Tabi bu sefer mavi gri tonlarında olan yerine mor ve lila tonlarında olanı aldım. Bu ürünü gerçekten tavsiye edebilirim çünkü hem kalıcılığı (özellikle daha önce de vurguladığım gibi siyah olanın ) çok etkileyici ve fiyatı harika ayrıca da benim gibi büyük çanta taşıyamayanlar için fazlasıyla pratik.

Eklips ruj fırçası 2.00 tl
Tamamen tasarımıyla kalbimi fethetti :) Fırça ucunun olduğu kısım arkasındaki kapakla kapatılıyor ve yine o kapakla açılabiliyor sadece. Çok hijyenik ve sevimli.

Diadermine diğer cilt temizleme markalarına göre bana daha "ciddi" geldiği için etkili olduğuna psikolojik olarak mı bilmem ama daha çok inanıyorum. Ve bu nedenle de %20-30 civarı indirimde olunca hemen aldım Her ikisi de 9.00 TL
Essence Göz farı Bazı - 9.95
Bir kaç olumlu yorum üzerine denemeye karar verdiğim ama her seferinde unuttuğum başka bir ürün.


Maske Reyonundan sepetime gelenler :) - Her ikisi de 2.00 Tl

Bir de GiaParis Bronzlaştırıcı mendillerim var ama o bir sonraki yayında olacak ;)

2 yorum:

  1. Eklips'in ruj fırçası olduğunu bilmiyordum! Hemde bu fiyata ve kapaklı! Süpermiş valla.Güzel yazın sayesinde öğrendiğim iyi oldu :) ilk fırsatta alınacaklar listeme ekledim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı minicik ve tasarımı o kadar şeker ki. Yorumun için çok çok çok teşekkürler canım.

      Sil