Sayfalar

19 Temmuz 2013 Cuma

Gratis 4. yılını kutluyor.

Gratis 19-21 Temmuz tarihleri arasında 4. yılını kutluyor ve bu kutlamaya özel indirimleri var.Daha ayrıntılı bilgi için buraya :)
Ben ise alınacaklar listemden bahsedeceğim.
Ben The Balm'la birazcık geç tanıştım. O yüzden elimde pek ürünü yok ama tanışır tanışmaz birbirimizi çok sevdiğimiz için bu indirim vesilesiyle bolca ürün almaya çalışacağım.
İşte Listem:
-The Balm
  • Put A lid on it
  • Mia moore
  • Sexy mama
  • The Nude Palet
  • Meet The Matt(e) Palet
  • Mary Lou

Diğer markalar

  • Maybelline The Falsies
  • Color Tattoo Farlardan- Renk olarak testerlardan yardım alıcam ;)
  • Garnier BB cream miracle perfector
  • Cettua nose strips - oil control tissues
  • Vaseline kremlerden
  • Essence Nail Tip Painter
  • Maybelline BB cream fresh new
Bakalım hangileri benim olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder