Sayfalar

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Dove Mini Saç bakım seti














Bugünkü alışverişimde bir kaç oje ve bu minik bakım setini aldım. Tahmin ettiğiniz üzre eve gelir gelmez denedim. Sonuç gerçekten tatmin edici.
Öncelikle saçlarım zaten normalde yumuşaktır ama son boyadan sonra hele ki işin içine açıcı girince uçları biraz yıpranmıştı.
İlk kullanımım olduğu için emin olmamakla beraber ürün işe yarıyor. Elbette ki mucizevi bir etki beklemek yanlış olur. Ama beğenmediğimi de söyleyemeyeceğim. Saç uçlarım eskiye nazaran bir kat daha yumuşadı diyebilirim. Nedense en çok maskenin işe yaradığını düşündüm.
Klasik Dove kokusuna sahip hepsi yani bu kullanmayı ayrı bir keyif haline getirdi benim için özellikle maske konusunda. Ayrıca şampuan ve saç kremi o kadar şirin ki. Tam bir seyahat seti havası var kendilerinde.
Sonuç olarak saç bakımında sürekli kullanabileceğimi düşündüğüm bir ürün. Bakalım tekrar deneyip kesin karara varacağım. 
Fiyatı ise kendi gibi minicik. Sadece 3.50 tl.
Peki siz denediniz mi ürünü? Yorum bırakabilirsiniz ;)



4 yorum:

  1. Saç maskesi ilgi çekici duruyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir ürün cidden. Tam boyunu bulursam alıcam.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet minicik ve çok sevimli :) 1 kez daha denerim tam boy almak için.

      Sil