Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Bronzlaş(ama)ma Maceram



Geçen yıl yine her yıl olduğu gibi o karamel tenli hatunları görüp görüp gaza geldim ve gerçek bir bronz tenli olmak için kolları sıvayıp alışverişimi yaptım. Ama saf fildişi tenim her yıl olduğu gibi beni yarı yolda bıraktı ve ben tüm tatili kıpkırmızı ve her yerim güneş yanığından dolayı feci şekilde yanıyor olmasıyla uğraşarak geçirdim.
Ama bu yıl güneşin altında saatlerce yatmak gibi bir fikrim yok. Daha çok 3 ay (daha doğrusu geriye kalan 2 ay) boyunca adım adım teninin koyulaşması üzerinde çalışacağım.
Bu amaç uğrunda yoldaşım diyebileceğim ürün Eda Taşpınar markalı bronzlaştırıcıyı güneş yağı. Hepimiz onun teninin renginin harikalığı konusunda hemfikiriz sanırım. Kendi adıyla çıkardığı bu yağın işe yarar olduğunun ispatı kendisi zaten. Yani demem o ki bu Bronzlaşma konusunda ona güvenim tam!
Küçük bronzlaştırıcı mendillerim ise sadece kendimi koyu tenli olarak hayal edemediğim için. Ön deneme diğer bir deyişle ;)
Işte bu da ben ve tenim :) parlatma yok aksine koyulaştırma var :/


4 yorum:

  1. Bende beyaz tenlilere hep imrenmişimdir.Esmerleşmeyi hiç sevmiyorum :( Keşke senin gibi porselen gibi bir tenim olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O porselen güneşte pancara dönmese severdim :( Değişmeye ne dersin :D

      Sil