Sayfalar

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bitenler #1

Bu ilk bitenler yayınım olacak :) Blogu açtığımdan beri bitirdiklerimi atmadım hatta onlar için bir çekmece bile ayırdım. Bakalım son 2 haftada neler bitirmişim.
1- Purederm Snail yeniden canlandırıcı çok aşamalı bakım maskesi.
2- Synergen Cilt temizleme bantları
3- Avon Solutions cilt canlandırıcı krem spf 15
4- Purederm 2li şeftalili oksijen maskesi 
5- Bargello parfüm
6- Fa Nutriskin deodorant
7- Avon Pur Blanca Edt
8 - Avon naturals tüm saç tipleri için saç tazeleyici
Purederm Snail yeniden canlandırıcı çok aşamalı bakım maskesi
 2 aşamadan oluşan maskenin ilk aşaması yeniden canlandırıcı ampul ikincisi ise 3 boyutlu maske. Şahsen ben pek sevmedim. 3 boyutlu maske rahatsız ediciydi. Ferahlatıcı diyemem aksine fazla ıslaktı. Bir daha almam.

Synergen Cilt temizleme bantları
Sevdiğim bir ürün oldu ama paket içeriği Cettua markasıyla kıyaslanınca az. Paketin içeriği 3 bant. Ama gerçekten işe yarayan bir ürün zaten sonucu gözlerinizle görebiliyorsunuz. Ama tekrar alacağımı sanmıyorum. Cettua'ya geri dönerim olasılıkla.

Avon Solutions cilt canlandırıcı krem spf 15
Zamanında kampanyadayken almıştım. Geçenlerde çekmeceleri karıştırırken buldum ama kurumuş gitmiş.

Purederm 2li şeftalili oksijen maskesi 
Bayıldım. O nasıl bir ferahlatıcı bir maskedir o öyle. Köpük köpük sürülüşü daha da harika. Tekrar alacağım favorilerime girdi :)



Kaç şişe bitirdim bilmiyorum. Yani her bitenler yazımda olacak bir ürün. Kalıcılığı mükemmel ve kokuları da istediğim gibi. Ben 134 numarayı kullanıyorum.



Fa Nutriskin Deodorant
Kokusu biraz ağır olsa da yapısı hoş ve koruyuculuk konusunda vaad ettiği kadar olmasa da yeterli. Tekrar alacağım.

Pur Blanca EDT
Avon'dan hediye gelmişti sanırsam. Tam bir Kış kokusu ama kokusu uçmasın diye kullanıp bitireyim dedim zaten dibinde az kalmıştı. Tekrar alacağım ürünlerden değil. 


Avon naturals tüm saç tipleri için saç tazeleyici
Kokusu için bile alınır tekrar. Biraz sprey biraz tazeleyici. Joker ürün yani. Bitmeden önce hiç çantamdan ayırmadığım bir üründü. Tekrar alacağım kesinlikle.

6 yorum:

  1. O snail maskeden bende aldım da daha deneyemedim.iyi hatırlattın bir deneyeyim:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım sana da fazla ıslak gelecek mi ? Denediğinde görüslerini bekliyorum canım.

      Sil
  2. Purederm'in bu maskesini ve Bargello parfümleri senin tavsiyenle bende ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka parfümlerin benzeri yani açık parfüm. Ben Chanel Chance olanı kullanıyorum. Chanel'n kendi parfümünden daha kalıcı ve neredeyse %99 benzer koku. Ve kalıcılığı harika. Hele ki bu sıcak yaz günlerinde.

      Sil
    2. Bugün bir arkadaşım Bargello'dan 306 numarayı (lady million mış) hediye etti bana gerçekten çok başarılı buldum kalıcılığını :) kesinlikle yeni parfüm alırken uğrayacağım adres burası artık :)

      Sil
    3. Barqello üzerine başkalarını deneyeyim, onlara da şans vereyim dedim ama ı-ıh :) En iyisi o!

      Sil